polished.pl

- Forums - Register - Reply - Search - Statistics -
Study in Warsaw Warsaw forum for foreigners / Study in Warsaw /

Polaco para los extranjeros/polish for foreigners

Author anetzschka
Forums Member
#1 - Posted: 22 Nov 2011 16:37
Hola, ofrezco clases de polaco para los extranjeros! Tengo diplomadura de la filología polaca y sigue mis estudios en el Instituto de los Estudios Ibericos e Iberoamericanos en la Universidad de Varsovia. Puedo dar clases en español e ingles también. ¿Quieres aprender sobre polaco y la cultura polaca? ¿Quieres desarrollar tu conocimiento de polaco? Tengo muchas ideas como ayudarte :) Escribame: anna.roszman@gmail.com o llamame: 0-691-849-666

Hi, I offer classes of Polish for foreigners. I've finished Polish Philology on University of Warsaw and I'm still studying there on Faculty of Iberian Studies. So I offer lessons in English and in Spanish as well. If you want to start studying Polish or you want to improve your knowledge about our culture, call me (0-691-849-666) or write me an e-mail: anna.roszman@gmail.com

Anna

Study in Warsaw Warsaw forum for foreigners / Study in Warsaw / Polaco para los extranjeros/polish for foreigners Top
Your Reply Click this icon to move up to the quoted message

» Username  » Password 
Only registered users are allowed to post here. Please enter your login/password details upon posting a message, or sign up first.

Warsaw forum for foreigners Powered by Community Script miniBB ®